Seleccionar página

To su bili oni stvarno dobri hrskavi pomfrit.

Jaka i ne ogorčena.

Snaga u brojevima

Dio II stvorite svoj dan !! Pomozite Quakeru i Goodbiteu da prikupe do 25.000 dolara za podijeliti našu snagu. Približavaju se velikoj marki s preko 16.000 kreacija = 16.000 dolara! Stvorite svoj dan ovdje!

***

nebo je granica

i na kraju, 10% popusta kupon za otvoreno nebo !!! Ako ste nešto razmišljali – iskoristite priliku, iskoristite priliku.

Postoji samo 100 kupona

ravno s tiska:

Kupon KOD: KATH10COUPON Ponuda: 10% popusta na bilo koji proizvod u trgovini Kath Eats Shop# kupona: 100# kupona koji se koriste po kupcu: 1*Na ovom kuponu nema gornje granice cijene!

*Ispričavam se zapadu zapadu Obala, ali neću moći objavljivati sredinu dana zbog svog stažiranja 🙁

*** Sretan sretan rođendan Meghannu i mom suradniku Lisa !!

Sigurno je to a Rođendanski mjesec !!

Više postova iz Kath:

Elemente smo jutros hrabrili u biciklističkoj avanturi. Kanz i ja donijeli smo naše bicikle od kuće, a Matt je došao s nama na Karenin iznajmljeni bicikl.

biciklirali smo po cijelom otoku oko sat vremena. Toliko je čvorova i krava za istraživanje!

Kad smo se vratili, odlučili smo se ispružiti s nekom jogom s Daveom Farmarom – 60 -minutnim podcastom Vinyasa. Našli smo da je gornji hodnik gostionice savršeno mjesto u studiju.

Matt je provjerio nakon otprilike 40 minuta, ali Kanz i ja smo se snažno držali – doslovno! Volim Daveov stil.

Tada je bilo vrijeme ručka!

Napravio sam salatu sa miješanim zelenilom, mrkvom, rajčicom, ostatkom Bruxellesa. Zalijepio sam ga Annieinim balzamičnim preljevom, koji je vjerojatno prvi balzamični preljev koji sam ikad volio (vrlo sam izbirljiva zbog preljeva za flaširane salate)

plus pola sendviča – puretine, cheddar, rajčice i jalapenosa koji su koji su Matt me natjerao

i zrele kruške

i zalogaj božićnog kolačića za desert

[oprosti što su moje fotografije bile tako tamne – nisam siguran zašto smo jeli bez Svjetla uključena!]

Vrijeme čitanja!

Ovo!

Više postova iz Kath:

Proveo sam neko vrijeme s ovim, što me ostavilo skakutan u svakom pokretu u našem dvorištu!

zastrašujuće !!!!!!!!! Ipak volim čitati ovu knjigu. To je jedno koje ne mogu odložiti, a to je ono što volim.

Napravio sam čaj s nekim od svojih zaželjenih čaja Kericho. Ovo je iz imanja koje sam posjetio u ožujku i spremam ga za posebne prigode!

Također sam dodao malo ove stevije u sirovom njemu koju je tvrtka poslala na uzorkovanje. Obično ne zasladim svoj čaj, ali ponekad radim za zabavu. Da sam morao odabrati zaslađivač izbora, to bi bila Stevia. Mislim da to ne ima najbolji okus (zdravo Splenda!), Ali mislim da je to najprirodnije od zaslađivača bez kalorija. Međutim, prije nekoliko godina bio sam rastrgan između umjetnih zaslađivača i šećera i odjednom me pogodilo: Oh, samo nemojte zasladiti. [Što god to moglo biti]. Upravo sam se prisilio da se naviknem na nezaslađeni čaj, kavu, zobene pahuljice (banana!) Itd. U čaj sam dodao i prskanje jaja!

Uzbuđen sam što sam isprobao nekakav projekt pečenja s ovim stvarima. Kasnije ovog tjedna možda?

Matt se vratio kući s posla oko 13 sati i bio je gladan ručka, pa smo zajedno napravili konzerviranu juhu. Obojica su bili uzorci poslani od Amy.

Grijali smo ih i okusili svaku da vidimo tko je tvrdio što.

Vatreno je pečeno povrće na jugozapadu bolje mirisalo u limenci, a španjolska riža i crveni grah mirisalo je na limen limenke luka. Ali jednom zagrijana, španjolska riža bila je stvarno dobra !! Nema ukusa luka. Bilo je malo slatko i gusto. Jugozapadno povrće bilo je sasvim u redu. Brothy bez puno supstancije. Matt je stvarno želio španjolsku rižu pa sam je dao i pojeo povrće. Ipak mi je dao dodatni zalogaj!

Obje ove juhe bile su 280 kalorija za limenku. Jako me iznenadilo jer je španjolska riža bila toliko srdačnija, a jugozapadna povrća uglavnom je bila juha. Za 280 kalorija želim ispuniti!

izvukao sam ga s malo parmezana i pojeo zdjelu kockica tosta sa strane

desert // čišćenje nepca = 2 biscoff!

Idem da se privučem po svom svemirskom grijaču s mojom knjigom i počnem razmišljati o tome kada večerati na vrijeme mog trbuha za 7:15 vrućih 90-minutnih klasa vinyasa joge.

Još uvijek nema znaka sunca!

Više postova iz Kath:

Riječ iz Bull Cityja! Na zemlji nema snijega, ali vani je još uvijek hladno!

ali nije toliko hladno da nismo htjeli izaći u šetnju. Anne P došla je da nadoknadi datum vježbe!

Prošetali smo Istočnim kampusom nešto više od sat vremena. Vrlo osvježavajuće!

Vratio sam se kući na užinu na nekoliko sezamovih indijskih indijskih indijskih kaša (prvi put ih isprobavam!) I pronašao sam dva kolača od riže koje sam prelila maslacem od kikirikija u Larbsovoj smočnici.

Mama i tata došli su prije večere i sreli smo se s Mattom A., koji je cijeli dan bio izvrstan u poslovnoj školi.

Hodali smo na večeru u Geer St. Garden!

Nažalost, pivo nije bilo na mom jelovniku za noć: (

Stol je podijelio košaru pomfrita Za početak. To su bili oni stvarno dobri hrskavi pomfrit. Gore s Tamales i Larbs podijelili su zalogaj svog pimento sira! Moje tamale su bile zaista dobre, ali okusio sam zalogaj Mattovih povrća (koji su bili ispunjeni sirom) i pobijedili su u konkurenciji okusa.

Jedna dobra stvar u vezi s obitelji koja je poput vas je da su svi bili jednako oduševljeni desertima-konkretno krema za vjenčani kolač od vanilije-i sigurno smo proveli 20 minuta raspravljajući o tome gdje ići i što naručiti. Naš prvi. zaustavljanje je bila luda pekara Hatter, ali imali su samo kolač od čokolade/metvice/mrkve i mi troje volimo vanilijski maslački. T to Whole Foods, što je također bilo pomalo razočaravajuće na pročelju vanilije.

Ali vratili smo se kući s finim izborom mini kolača, kolača od mousse i limuna – plus odmrznutom tortu od kilograma iz Larbsovog zamrzivača. Svi smo vrlo dobro podijelili deserte – Feast zamrznuto!

Znate kako nakon tjedan dana s hranom od gripe u želucu okusi stvarno dobro? To je ono što trenutno prolazim.

Ovaj se tjedan osjećao kao božićni tjedan u smislu prejedanja. Od Valentinova do večera u Cvilleu do previše sjajnih žetvenih poslastica do ovog putovanja punim kolača, samo sam jela toliko svake večeri da se osjećam bolesno – a ne iz jutarnje muke! Mislim da samo ponovno uživam u hrani dok prelazim u drugo tromjesečje, a usta mi se prekomjerno nadoknađuju jer su tako dugo tako zgražala hrana. Ručkovi i grickalice su zdraviji; večere [i deserti] su još gore!

nadajući se da će se sutra čisti početak dok se vraćam u Cville [iako još jedan odmor na Velikoj konvenciji o žetvi započinje u subotu!]

Više postova iz Kath:

Upozorenje spoilera za prvostupnike !!!!!!!

Sinoć smo napravili ovu fantastičnu sunčanu rajčicu, pečenu crvenu papriku i dimnu Gouda Quiche. Napune su bile sjajne, ali ta kora! Yummmmm!

sa strane – salata od špinata s preljevom od bosiljka, plavim sirom i onim brižnim sjemenkama bundeve od praline iz prirode.

i ovo !! Puno nota meda. Volio sam. Zapravo smo otkazali članstvo u Wine Clubu iz Sebastianija nakon prve dvije pošiljke (to je bio naš plan cijelo vrijeme), ali nekako se želim vratiti. Toliko smo uživali u njihovim vinima.

tako – prvostupnik! Jutros sam na svojoj drugoj šalici kave (što je smiješno jer je jedan bio napola kafić, a jedan je bio bez nafrka – efekt placeba!) Jer sam bio do ponoći gledajući finale. Mi smo ga razveseli i nismo započeli do 9:30! U svakom slučaju … razgovarajmo.

bio sam tako sretan da je odabrao Whitney. Bila mi je najdraža od početka i mislila sam da su napravili odličan meč. Bila sam nervozna što on jednostavno nije to u njoj, ali pretpostavljam da je bio! Zaista sam mislio da postoji šansa da je odabrala Becku, a mislim da bi Whitneyno razočaranje bilo grozno gledati. Ali stvari su ispale sjajno! O dvije bakelorete: očito su to učinili prije s prvostupnikom? Nisam baš toliko uzbuđen. Teško sam vjerovao da je Amerika zaista podijeljena 50/50 jer mi se činilo da se svi ukorijenjuju za Kaitlyn. Ali pretpostavljam da to čini malo uzbudljivijim. Ipak ne vidim nikakav način da će Britt izabrati epizodu prvu. Obožavam Kaitlyn!

Easy Peasy Utorak jutarnji doručak: žitarice (cijele pšenične pahuljice + kvadratiće s mozgom bitsyja) s mlijekom, bananom, kupinama i bandzleom od bademovog maslaca.

Upravo sam dobio e -poštu e -poštu, upravo sam dobio e -poštu Taj StitchFix uvodi i majčinske i sitne linije !!

Oduševljen sam sitnim vijestima! U 5-2 ″ uvijek moram zabiti hlače i kotrljati duge rukave. Petite ne znači XS – samo kraći inseami i različiti rezovi i stvari za manje okvire, tako da je ovo sjajna vijest da dodaju više raznolikosti mogućnosti. Za majčinstvo će biti mjesto za uređivanje vašeg profila s rokom i recite svom stilistu kakvu majčinsku odjeću volite. Nešto za mnoge od nas, nadamo se da ćemo se radovati jednom danu!

pa… .. prikupi mi svoje misli na prvostupnika!

Više postova iz Kath:

Prošlo je gotovo dvije godine otkako je Kerf prešao iz časopisa za tri puta Daily Food and Lifestyle na blog 5x tjedno s ubačenim životnim postovima. Mnogo sam razmišljao o svom radnom tijeku, svojim interesima, vašim povratnim informacijama i gdje ja Pogledajte Kerf godine od sada.

Veliki razlog zbog kojeg sam se morao prebaciti s svakodnevnog bloganja bio je taj što je moj život postao tako nepredvidiv s novorođenčadom. Bilo je dana kada sam doslovno imao nula minute u danu da čak i pogledam računalo, a nisam želio da stres ne budem imao post, a vi se pitate gdje sam, ako ga ne bih mogao bacteoff kontraindikacije kliknite ovu vezu sada ovdje uklopiti. Ja Ja sam vrlo dosljedna osoba! (Otuda i razlog što sam za Kerfovih prvih 5 godina jedva propustio dan.) Mrzim osjećaj da ljudi ostavljaju obješeni – iako će mi mnogi od vas reći da možete preživjeti bez posta s vremena na vrijeme 😉

Uživao sam raditi planirane postove tema tijekom ove dvije godine, ali da budem iskren, nisu toliko zabavni i dvaput su duže za pripremu od pisanja o svom svakodnevnom životu i obrocima! Ljudi su me pitali kako sam blogirao tri puta dnevno, a ja bih odgovorio da je moj sadržaj automatski generirao moje obroke kako se nije osjećao kao posao. Nisam morao smisliti ništa o tome da pišem i uživao sam dijeliti svoj život s vama. Nedostaje mi u mogućnosti da vam uđem i kažem vam o svom treningu i ručku. I znam da i mnogi od vas to nedostaju. Već neko vrijeme žudim za ležernijim tonom objavljivanja, ali ne možete stvarno pisati o temama i dobiti tu istu vibru. U jednoj od mojih anketa 80% vas je tražilo više neformalnih postova, tako da je to smjer kojim se vodim.

Želim (i trebam) nastaviti raditi aktualne postove dok ideje dolaze kod mene Jer ne želim vršiti pritisak da cijeli tjedan bude otvoreno bez ikakvog planiranog. Osim toga, neki postovi ionako djeluju bolje kao formalne teme. Također želim (i trebam) nastaviti obavljati sponzorirane postove, jer su oni ono što održava ovaj blog.

Dakle, krećući se naprijed, nadam se da će Kerf biti hibrid. (Ali nemojte me držati ničega – možda bih se predomislio!) Ne planiram se svakodnevno vraćati na 3x dnevno, ali želim ugraditi puno više obroka u postove kao što su nekada bili. Umjesto u posljednje vrijeme prepuna jela vrijednih tjedan dana, nadam se da će ih objaviti popodne ili večer u kojima su uživali možda biti preferirani za sve nas. Možda ću se ponekad vratiti s 2 postova u jednom danu! Znam da mi je trebalo neko vrijeme da pokrenem svoje zahtjeve u akciju, ali do sada nisam bio spreman.

Dakle, odavde, očekujte da ću vidjeti mješavinu stvari. Očekivati neočekivano. Predvidite moje postove da se popeju sredinom popodneva ili večeri. A ako nestanem dan ili dva, sada znate zašto!

xoxo,

kath

Više postova iz Kath:

Gore sa suncem jutros za trčanje od 5+ milja. Na cesti je bilo ogromnog jelena koji nas je uplašio kad je u drugom smjeru stegnuo kopita! (Pa, barem me uplašilo!)

Jednom kod kuće, ulazim u veliku zdjelu Chewy Muesli. Pšenice su definitivno sastojak Muesli All-Star:

1/4 šalice sirove zobe1/4 šalice kuhane pšenične konopce1/4 šalice konoplje mlijeko1/4 šalice fage1/2 a banana1/3 šalice kupine

Ova kombinacija je savršena napravila savršena dosljednost i između pšenice i crnih bobica, bilo je tona žvakanja.

Nisam joj zapravo htio dodati ništa drugo (mislim da maslaci nisu dobro hladno) pa sam spakirao a Malo više goriva između mojih predavanja (smrznuti zob bar)

Za zapis, sinoć sam nakon večere imao 2 žlice sladoleda. Ponekad jednostavno ne vrijedi malu zdjelu prljavo !!

isključiti test br. 3. Zatim saznajte o kuhanju s jajima.

O da, čuo sam se od svog profesora kemiranja, a on je rekao da su ta dodatna laboratorijska pitanja sinoć na našem testu samo radi zabave i neće se računati prema našim razredima . !?!?!?

Više postova iz Kath:

Vratio sam se !! Ovo je zabavno!! Haha. Da li vam to deja deja vu?! Nakon doručka biciklirali smo/šetali u školu. Obožavam ovu 20-minutnu šetnju, što radim većinu jutra. Hodamo svaki dan, osim ako ne pada kiša, a zimsku hladnoću cijelu sezonu smo hrabrili. Sjajno je doći do pokreta prije nego što započnem svoj dan, čak i ako to nije službeni trening.

Mazen toliko voli maslačke! Toliko je uzbuđen da se pojavljuju na sve strane. Ali to znači da se moramo zaustaviti ikad 10 stopa da bismo ih puhali? 🙂 Također, ta jakna Spiderman iz Thredup -a naš je modni MVP za ovu godinu. Želi ga nositi svaki dan!

Ovo!

Podijelio sam vrijeme jutros pakiranjem za putovanje koje vodimo ovog vikenda (!!) i radi na Kerf i DTF. Opsjednut sam kockicama pakiranja i izgubio sam jedan od svojih u St. Čine pakiranje toliko zabavnijim! Kupila sam i ovu kozmetičku torbu Sophia Joy (viđena desno dolje) jer je vrsta oblikovanja poput kocke za pakiranje, a umorna sam od toga da imam 2-4 manje torbe za sve svoje toaletne potrepštine. Cijeli sam život opsjednut kozmetičkim vrećama, a ovo je jedan od mojih favorita!

Uredničko planiranje… hidratantno…

Za ručak sam pripremio Whole Foods pripremljen salatu od kelja s ostatkom s ostacima Iz centra Grill -a koji sam drugu noć donio kući iz sastanke. Odreak, šparoge, škampi – yum! Surf N Turf salata.

Večeras imamo rođendansku večeru na kalendaru, tako da sam jako uzbuđen što izađem!

Više postova iz Kath:

Dvije zvjezdane kartice koje sam primio ovaj tjedan!

Ovaj je ručno oslikala moja baka. Volite klasike!

i Kerf Reader Molly pronašli su ovaj i znali da je to namijenjen meni. Volite taj broj.

Duboko smo u turobnim danima siječnja i pitam se kamo je sunce otišlo. Mislim da mi treba jedna od tih sunčevih svjetiljki. Pokušavam prigrliti coziness koliko mogu, ali ponekad samo želim plakati kad razmišljam o cvrkutama cvrkutama, toplim povjetarcima i večernjim šetnjama u sumrak.

Burgeri, posebno me podsjećaju na ljetno vrijeme, pa sam ga imao za ručak. Bez burgera! Sada prodaju ove [smrznute] u mojoj cijeloj hrani, tako da je bilo lako zgrabiti i ići. Nažalost, bili su skuplji nego što su ih kupili na tržištu poljoprivrednika (prokleto manga-up), tako da je to još jedna stvar na koju ne mogu čekati toplo vrijeme.